Veľká vlna obáv a útlmu sa prejavila aj u nás. Viacero klientov rýchlo reagovalo na pozastavenie trhu. Stres, obmedzenia a nové situácie, kedy sa ťažšie predpokladal vývoj na nasledovné obdobie, sa niektorí snažili prekonať minimalizovaním nákladov. To sa podpísalo aj na reklame. Lockdown celkovo priniesol do vonkajšej reklamy obavu o jej „viditeľnosť.“ Časom sa však znovu ukázalo, že outdoorová reklama je naozaj stále sledovaná a ľudia na ňu skutočne merateľne reagujú. Čo sme si doslova vyskúšali aj na vlastnej koži, ale o tom neskôr.
Zvoľnenie tempa na trhu nám vytvorilo priestor a pustili sme sa do aktivít, ktorým sme sa predtým nemali dostatočný čas venovať. Spustili sme sociálne siete, posilnili online, začali sa podstatne viac venovať aj ďalším produktom ako napríklad reklamnému textilu, grafike, polepom a darčekovým reklamným predmetom. Medzi prvými sme začali vyrábať rúška s logom, ktoré sa stali rýchlo vyhľadávaným a obľúbeným produktom medzi našimi zákazníkmi. Okrem pridanej hodnoty, že ich šijeme v malej slovenskej dielni, sú naše rúška skutočne produkt prémiovej kvality. S peknou potlačou alebo výšivkou vyzerajú veľmi reprezentatívne. Preto mnohí z našich klientov po nich siahli opakovane. Okrem toho, že ich využívajú pre seba a svojich zamestnancov, sa rúška s logom stali sympatickým darčekovým predmetom pre ich zákazníkov.
Po prvých otrasoch si viaceré spoločnosti uvedomili, že ak chcú fungovať, nemôžu stagnovať a na outdoor sa takmer všetci vrátili. Na trh sa navyše dostali nové, ešte pred časom neznáme a „nepotrebné“ produkty. Reklama sa znovu začala rozbiehať. Spoločnosti a podnikatelia si uvedomili, že musia byť na očiach a ich ponuka musí byť viditeľná. Oproti minulým rokom sme nakoniec zaznamenali nárast nových klientov. Našli si k nám cestu viaceré lokálne menšie aj stredné podniky, ktoré súrne potrebovali komunikovať svoju ponuku od rozvozu jedál, predaja bytov až po rôzne zdravotné pomôcky.
Po rokoch sme aj my spustili reklamnú kampaň. Stavili sme na online a samozrejme aj na naše reklamné plochy. Určite ste si vonku všimli nápadnú grafiku na podporu predaja rúšok a reklamných predmetov. Kampaň mala pre nás viacero významov. Okrem toho, že upútala a priniesla požadovaný efekt, je pre nás tak trošku aj návodom pre klientov ako kampane robiť, keď chcú byť viditeľný a upriamiť pozornosť na svoje produkty.
Koncom roka viacerí využili vonkajší reklamný priestor aj na poďakovanie a povzbudivé slová. Už dávno nebolo na outdoorovom trhu vidieť toľko pozitívnych prianí a vďaky.
Aj my sme vďační. Ďakujeme všetkým našim klientom, sme v tom spolu!
Prajeme Vám do nového roku len to najlepšie, nech sa máte dobre, ste zdraví, šťastní a spokojní!
PF 2021!