Ponukareklamných plôch

Reklamné predmetya služby

cookies

Outdoor – najlepšia off-line reklama!

O online sa toho hovorí veľa a jeho efektivita je skutočne mimoriadna. Napriek tomu netrávime predsa úplne všetok svoj čas online. Stále je navyše ešte aj veľmi široká skupina ľudí, ktorá čas pri počítači a médiách netrávi vôbec.

Práve tento priestor je ideálny pre vašu off-line reklamu! Reklamu, ktorá sa nedá vypnúť. Je nápadná, zapamätateľná a sprevádza vašich potencionálnych zákazníkov aj klientov počas ciest a ostatného času, ktorý trávia vonku. Pomáha im v navigácii, informuje o vašich akciách, udržiava vás na očiach aj na pamäti.

1 / 1

Väčšina ľudí sa pri svojom rozhodovaní prikláňa k veciam, ktoré pozná a má k nim dôveru. To je jedna z nepopierateľných výhod vonkajšej reklamy – kto je vonku toho poznajú. Práve tento systém silno využívajú práve politické strany pred voľbami, veľké značky pri svojich top produktoch, prevádzky a projekty, ktoré chcú byť viditeľné a dať o sebe vedieť.

Prečo sa oplatí investovať do vonkajšej reklamy?

1. Je neprehliadnuteľná.

Billboardy aj bigboardy sú strategicky rozmiestnené popri komunikáciách. Je len na Vás, či sa rozhodnete komunikovať v mestách alebo sa vyberiete na hlavné cestné ťahy a budete svojich klientov sprevádzať po celom území Slovenska.

2. Ponúka zaujímavý priestor pre kreatívu.

Plocha billboardu aj bigboardu je dosť veľká na to, aby ste na ňu zmestili všetko čo potrebujete. Kreatíva a vizuál je veľmi podstatný a naši klienti aj grafici to vedia. Niektorí navyše siahajú po zaujímavých a výnimočných riešeniach . Nájdete medzi nimi výstrčky, 3D efekty či LED osvetlenie. Takmer všetko je realizovateľné a výsledky skutočne stoja za to.

3. Rýchlo a priamo komunikuje podstatné informácie.

Rýchla a zrejmá informácia je jedna z domén vonkajšej reklamy. Žiadne omáčky, len to čo potrebujete – rýchlo a priamo:

Sme otvorení!

Potrebujete sedačku?

Nové byty v ponuke!

Máte chuť na pizzu?

Najlepšia reklama!

Povedzte to jednoducho a vaši potencionálni zákazníci to pochopia.

4. Je finančne menej náročná ako iné typy reklamy.

Cena billboardu a bigboardu je na jeho prestíž, trvanie a viditeľnosť stále veľmi zaujímavá! Aj preto je súčasťou takmer každého mediamixu a často býva aj doplnkom online kampaní.

Dobrá a nápadná forma komunikácie na billboardoch či bigboardoch upúta, zdôrazní produkt alebo službu a hlavne utkvie v pamäti. Koľkokrát ste prešli okolo billboardu s pizzou či hamburgerom a dostali ste naň chuť. Prípadne ste na ploche zbadali niečo, čo vás upútalo. Následne ste si to dohľadali, pretože už ste vedeli o čo ide. Vonkajšia reklama funguje a funguje dobre. Je na svojom mieste určitú dobu a ponúka vizuálu dostatočný priestor na povšimnutie a komunikáciu toho čo potrebujete.

Dajte o sebe vedieť, komunikujte. My Vám s tým radi pomôžeme!

25. január 2021, vytvoril(a): Linda Dlhopolčeková
Táto stránka používa súbory cookies a ďalšie sieťové identifikátory vrátane informačnej povinnosti, aby sme zlepšili Vašu používateľskú skúsenosť. My a naši partneri máme k týmto údajom prístup, alebo ich ukladáme. Tieto údaje používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a zlepšovanie našich stránok.
Viac informácií nájdete na stránke Pravidlá používania cookies.
Kliknutím na „POVOLIŤ VŠETKO“ súhlasíte s uvedeným textom v plnom rozsahu. Viac informácií pri zakliknutí „UPRAVIŤ“.